Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

Τα μυστικά μας

originally uploaded by "Kruggg6" on www.flickr.com February 13, 2006


Τα μυστικά μας


Όνομα περίεργο που ξυπνάει μνήμες αβίωτες.
Φύλαγε το βλέμμα μου από όνειρα αιματηρά
και φιλιά που νεκρώνουν το κορμί.

Το χέρι μου αλύγιστο κλαδί στον άνεμο
κι ο άνεμος αέρας στα πνευμόνια μου.
Νότες ηχηρές μαρτυρούν την αθωότητά μου.

Αρνήθηκα τα παιχνίδια του χρόνου.
Άφησα το σώμα να αποδείξει το ψέμα των ρολογιών.
Κέρδισα, μόνο κέρδισα!

Σε κράτησα σφιχτά από τη ραχοκοκαλιά σου
σε σήκωσα και σε τράνταξα ψηλά.
Ένιωσα την υποταγή στο σώμα μου.

Τα πιο κοινά μας μυστικά είναι τα πιο μεγάλα ανεξήγητα αυτού του κόσμου
όλοι τα χουμε ζήσει και κανείς δεν κατάφερε να τα εξηγήσει.

Τι άφησα πίσω;

Πάλι ολόκληρος γύρισα σπίτι


Χειμώνας, Αθήνα, 2007

1 σχόλιο:

meltemi είπε...

Όμορφοι στίχοι...μουσική...φωτογραφίες...



Μια καλησπέρα και ένα χαμόγελο..